underbar helg!

Så himla mysig och trevlig :) lugn o ro kan ju alla behöva ibland :)

Triots förkylning hos oss alla mer eller mindre. Men verkligen alla runt omkribng oss och alla man poratar med är ju förkylda nu verkar det som. shit alltså. undra om man ska låsa in sig i lägeneten och inte träffa en enda männsika hela veckan så kanske man hinner bli frisk utan o sprdda eller få bacieller nån stan ifrån :P

nej då.

men igår hade vi de jätte mysigt. mevin gick runt o gosa med enkudde och ville vara med o laga mat, fast ligga på golvet med kudden o titta på :)

sen gjorde julle en mys  plätt åt henne och melvin med kuddar o mjukis djur och täcke o där satt dem o mös :)
melvin har vart så mysig pussas o kramas med alla. och dem är så goa tillsammans alla ungar.

 och melvin min älskling ska hem till sin far och sambo där nu. Mys för han.

nej nu svamlar jag bara, nu ska jag kramas lite till med mulle, sen dyker väl dem upp o hämtar han.
Vi ses o hörs!
Puss

och jag kan inte sluta säga de men jag ahr träffat den underbaraste människan i hela världen! Jag älskar honom verkligen! Så himla lyckliga att vi träffades!, Tur jag ahr dig älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0