tjoho VABba is the shit Inte.

:P nej då det är mysigt, typ. förutom att dem är sjuka såklart. det är ju ganska trist. Missförstå mig rätt :D

Små grabbarna röjer runt här. Det är full rulle, vaddå sjuka liksom?? ;P Nej då, men u ska vi nog ta o sova alla tre en sväng. 
 Just nu gåt jag o väntar på att magsjukan ska slå till på mig också. USCHA!

Underbart när små barn ahr magsjuka, blev helt handlingsförlamad och bah, hur gör jag n'r han spyr?? hur lätt var de, ett större barn lägger man ju över toaletten eller hiken men hur lätt var de med min plutt, var bara badkaret som gällde, ja efetr att hela jafg fått en dusch först så kalrt. efetrsom han låg så mysigt o drack välling i min famn. ;P

Men hade ju min äslkade man som har vart med förr så han var ju med på noterna iaf. ;P

hur funkar de där med vabba åt någon annans barn?!?!
kan man de? typ om mormor eller någon ska vabba istället för jag typ så.??

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det går jättebra att vabba för någon annans barn! sjukt/ersattningtfpannan/" rel="nofollow">http://www.forsakringskassan.se/privatpers/foralder/barnetsjukt/ersattningtfpannan/



Kram.

2009-03-19 @ 19:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0