Godddag vilken dag

shit alltså, haha sov till klcokan två. alltså sovit i tolv timmar :P

jävlar du, de behövdes typ :P

Mulle har pendlande feber men de vekar annars vara relativt bra. Hoppa våran älskling blir frisk snart.

skönt o jobba imorgon iaf. har vart sjukskriven ett tag till o från, men nu blire väl tillbaka hoppas jag.

såg på the grudge två igår, shit alltså vad jag satt o hoppa, harar såna där gflash scener, men typ dör jhu. :P
somnade rätt sent, men det är skönt iböland, somna två som ni kanske kunde rökna ut efetrsom jag sovit i tolv timmar, :P

gud vad kul det är o skriva massa svammel ibönd som är totaöt ointressant för er säkert haha :P men ibaönd bara flyter de urt en :P nnär m,an ahft en slapp dag utan någon o prata med så bara rinne orden ur, älsklingen kom hem o sov i typ över en timme, high five, när mna sjäv avr typ över social.

Men sen blev de en halv fabrikat middag, b'ättre de än inget alls :P köttbullaro spghetti :P

har fått så föbannat ont misstänker att spiralen börjar trssla, men de ska nog bli bättre snart :P

nu sk jag väl vara lite social med micke o tommy, eller nja, sega på soffan igen.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Har du kopparspiral?

2009-03-09 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0