can´t read in my poker face!

;P öhöh.

Vilken himla rastlös dag jag har haft, har ju jobbat men var ju typ bara tio ungar där. inte ens de, två stycken när jag drog sen. :P kul jul liksom!

men jag o monica ahr ju ändå alltid lika roligt på jobbet så :D
 fett besviken blev jag när jag gjorde ett litet pärlhlasbnad till min lilla nyckelrings figur!  för när jag skulle knyta ihop de runt halsen på den då for allt i golvet skit lack man blir då :P

sen lidde de pizza till middag, slappt i know ;P men got, hell yes!
haha höll på o skratta ihjäl mig när jag skulle ta en pizza sallad o hade ner en liten burk med bea sås, rätt i golvet på pizzerian och micke fatta ngenting tills han såg den kladdiga lilla klutten på golvet o han fick bita sig i läppen för o inte säga nå högt, för jag låtsades som ingenting. mer än att jag höll påo dö av skratt och undra vad han i kassan stackaren tänkte. Han kändes sig småpt ovekväm o micke skämdes som fan, men jag kunde inte hjälpa det. ställde in den lilla burken igen.
tänk vad man ör i ren panik  innan man hinner tänka kalrt haha.
förlåt pizzerian... :P

nej nu är jag lite msått sut för att femman inte fungerar här i idealyn! vill ju rosings program. va faaan! :P undrar om dem ska ta bort den. känns ju helt ologiskt... :S

men men, får se, blir väl trean istället, emn går ju inget kul där.!

nej, nu slänger jag mig på soffan o väntar på micke. ska väl röja av käket lite först bara. kan ju lyfta lite fingrar när jag ändå bara ligger hemma ;P micke har ju jobbat hela dagen stackaren! kul väder o jobba ute i :O

Nrej hej mee er!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0