ARRRRGHHH!

De finns verkligen folk till allt! Tro mig, de har jag fått erfara. Gosch. Man slutar aldrig förvånas heller!

Men mne, nu är jag hemma och vabbar. Ska på arbetsintervju, femhundra meter hemifrån, så mamma kommer över och är med mulle. De är kanon. Hoppas de går bra nu!

Det kommer de såklart att göra! :)

Har ju ett underbart liv, en underbar son, som verkligen är mitt allt, en underbar karl och hans barn och alltomkring! Tur att man ahr er, och har sin familj, som stöttaren i vått o torrt, och som står på ens sida!

Snart lbire till att kolla på lägenhet. Större. Men men, nu blire till o sänka musiken melvin satte gång på hög volym!

hej allihop



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0