Är det fel?! Är de orättvist?

När man inte vill ha kontakt eller så med någon som sysslar o beter sig på ett visst sätt som inte är okej på något plan, är de då fel att inte vilja ha kontakt med personen förrens denne försöker, och vill hamna på rätt spår igen?

De var ju bra länge sen nu som jag skrev i denna blogg, är de ännu några läsare som håller hoppet uppe om min blogg möjligen?
Jag hoppas så.  Höj  rösten o kommentera så jag vet.

Shit vad det är otroligt underbart med denna sol och sommar äntligen, vad man har väntat och längtat, men dock känns det som att de inte alls var ett år sedan man senast låg på stranden o glassade medd lielleman i badringen plaskandes för första gången i hans liv.
Man förundras verkligen av hur fort tiden går, och hur lite mna hinner att göra på den tiden som egentligen är jätte mycket tid.

Men nu blire bara att njuta av sommaren och fixa de som måstes fixas. Men inga krav inga måsten inget alls, jag gör det som faller mig in.

Nu sitter jag och väntar på att min käraste ska komma hem, men de blir förmodligen rätt sent idag igen. stackare som måste jobba sent såna här dagar, men snart blire semester tider, och då blire njuta av livet och varandra och alla barnen :)

Livet är underbart så ta vara på det och ta tag i saker istället för att skjuta dem bakom sig o låtsas som de inte finns, de slår tillbaka o de med råge, jag talar av erfarenhet...

Gokväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0