29 januari 2009

Dagens datum, vart ute o gått o pratat i tele i två timmar, sen poratat med alex i en halv timme utom hus, förbannat kallt var de, de dunkade rätt fint i mina händer o atmar och började dunka av köld i fötterna. Men de gick över när jag äntligen kom in haha. nu efetr si sådär en halvtimme börjar händerna fungera normalt igen,. men vet ni, min träningsvärk i låren blev bättre haha, kansk eöfr att jag domnade i låren? hmm,

Nu vill jag att min underbara nyförälskelse ahha, ska komma hem. längtar ju. tihi.
men men, vissa måste ju jobba som fan. Bara vänta o se. om han kommer hem i reltaivt bra tid. hmm.

vilken dag de vart. missa terapi timmen, kom in till bålsta tillslut, upp på en halv dan föreläsning på jobbet.
sen hämta melvin o mysa med han, sen  skulle han tillbaka till pappa sin.

Sen bara pratat i tele haha. :P

nu får vi se vad som sker. kanske ät_? men är inte hngrik såsppar de. käkade ju med melvin.

nej. nu ni, blir de en kopp the iaf. så man får tillbaka lite värme i kroppen. ;P sen vänta o se om han kommer hem i kväll. ;:P

Pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0