tihii

jag är lite seg elin, förlåt mig, har full rulle, eller inte men tiden bara springer iväg, snart en månad har jag ahft min underbara karl micke :) Och vem är lyckligast på jorden över de, jo jag :) och han så klart haha ;P

Men tråkiga nyhteter är ju att jag inte har jobb efetr första april, inget fast iaf, men kommer klara mig bra ändå, kommer gå plus minus noll liksom.

Nu hittade jag min sista kur med pnicilin haha, synd att jag missa den men men, nio dagar istället för tio funkade ju de med :)

Nej nu ska jag slänga mig i soffan med karln o alla ungar sen blire slappt hela kvällen.

Tills man somnar i soffan som är typ MAX 60 bred, den ni, visst sover man kanon bredvis varandra i den, ett extra plus är att det är en skinnsoffa, USCH. men men, bättre de än o sova själv haha!

Nej gonatt hör ni, ska uppdatera mer snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0