Nu blir det massa tankesnurr

Shit alltså jag trivs med livet de är så underbart! :)

även om man ahr motgångar så finns det en mening med dessa motgångar, att man ska hitta en lösning, man akn inte förvänta sig att det löser sig av sig själv, något måste man göra åt det som händer, välja rätt vägar här i livet.

Det finns en mening med allt som händer, även om det känns hopplöst när man väl hamnar i en tung situation, så finns det alltid en mening med att de händer. Det kan kännas orätvist hemskt och jätte jobbigt. Men efter regn kommer solsken. Ta tag i de som är jobbigt och se varför de blev så.

Se att de kanske inte alltid är alla andra som är orsken till att de blivit som de är, man är inte oskyldig själv alla gånger o våga erkänn de och be om ursäkt, stå för att amn själv inte är perfekt alla gånger.
Det är inte bara den enas fel när två bråkar.

Ge och ta, lyssna, prata, respektera och förlåta. Det är viktigt för att allt ska fungera. I alla situationer.

Våga säga hur man känner, vad mankänner, våga visa vad man känner och tycker, lås inte allt inom dig, släpp ut de. Känn inte att man är till besvär för att man visar känslor, om de i din omgivning inte kan ta att man ahr dåliga dagar och inte lyssnar på hur man mår, då är dessa inga männsikor som får dig att må bra.
Man måste kunna våga släppa ut sina känslor och inte bli nedvärderad eller avvisad för att man berättar hur man känner.
Nu öser jag ur mina tnakar, som jag har om livet hur jag ser på saker, eller försöker se på saker. Så här fungerar jag. Take it or leave it.

Jag är så frultansvärt kär i micke måste tilläggas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0