Kär o galen!

ThaTS old school tv.

Nej då. shit asså. jag har verkligen träffat den rätta, ja jag vet de låter klyschigt, men det äår helt galet, vi har spenderat typ varje dag så gott som dygnet runt sen vi träffades, förutom när vi jobbar, och jag är lika lycklig nu som då.
okej det e inte så lång tid men att de känns liak bra nu, näår vi umgåttas så tätt, ni som känner mig vet att hag sällan pallar sånt,  men gudars, Önska kig lycka till jag är ju som jag är så. men han vet hur jag är, har pratat massor.

Jag litar verkligen på han, jag tvivlar inte och känne rig så oerhärt trygg, Det har jag verkligen aldrig gjort förr. Han vte vad han vill, vi har samma tanakr o mål o intressen och shit vad klyschigt de låter, men tro mig, när man hittat rätt då vet man de, även om man tyckt man gjort de förr.

Jag ahr fjärilar i magen o längtar redan, han åkte o jobba för tio minuter sen... ;P kommer om ett par timmar

Pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0