gud vad underbar dag!

Jag och micke tog ut de två små på isen med nättan o tommy, och mös, och pimpla lite, i murded a fish idag. Bröt nacken av den, för micke slängde bara iväg den så jag tyckte de var bättre o döda den än att den skulle ligga o sprattla. Låter groteskt, men ungrana skulle kolla på den så. :P

Men super mysigt var de och melvin var helt lyrisk när han sprang runt på isen med Diesel, mickes yngsta.


Sen vara bara o traska hem i solskenet.  Nu blire väl till o slappa lite. Sen kommer de två äldsta hem igen.


Nej nu ska jag vara lite social. :)


M <3 M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ber om ursäkt om för det jag skrev. blev bara så fruktansvärt besviken eftersom jag och Crippa hade bestämt en massa saker. men visst kan man missförstå varandra vilket nu hände. jag kan ta bort de inlägget om du vill för jag har ingen lust att börja bråka igen nu när allt har börjat gå mot det bättre!! Förlåt!!



Ni verkar iaf haft en underbar dag!!



2009-02-21 @ 16:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0