Godmorgon världen!

Yes mulle sov ända till 7. ;P tur att de blir så tidiga morgonar, då hinner man så mycket mer.
Så nu ha man ätit frukost och ska försöka se hur man ska lägga upp dagen.

Ska ju ta mig till bålsta fram o tillbaka, så får se hur vi löser det.

Måste åka o handla också, inget alls hemma längre, men sen är de sista veckan innan löning också, så vad kan man förvänta sig.

Usch för denna j*vla snö. Kan den inte bara försvinna, jag är så less! Vill ha vår, och sol o värme.

Måste ta ett ryck i min lägenhet idag om man ska kunna sova där inatt. kläder överallt! Har ju bara den som avlastningställe just nu. haha. :)

Men nej nu ni, ska jag se hur de går med allt, full rulle, och micke är på rymmen.

Hej så  länge!


Kommentarer
Postat av: sara

Hej! Ja vi tänkte hämta men nu har du ju redan pratat me Crippa :P

Lär ju ta en jävla tid ut i detta oväder. Behövde du åka in till Bålsta så kan du åka med oss hem om du vill??



Ha de bäst!

2009-02-22 @ 12:22:28
URL: http://foxygold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0