den åkpåsen ser jag aldrig mer.

JÄVLA PACK!

jag sa ju de.. väntade bara på att något skulle försvinna, och nu rök åkpåsen från vagnen. nu blire till att låsa i alla saker, ingen vagn i trapphuset mer, och ingen cykel. fan vad less man blir, i ett hlvår har jag bott här o aldrig att något försvunnit någonsin.
nu flyttade de där packet med ziggisar in och då var de klippt, de kan inte bara vara en slump att de råkar inträffa samtidigt som dem flytta hit, speciellt inte när dem mötte mig o micke i porten när vi åkte o dem kom hem. Jävla skit.

att man inte kan ha något i fred. men satte upp en liten gullig lapp för o varnagrannarna mest..

"Har du lånat våran åkpåse, får du gärna lämna tillbaka den. Tist att saker inte kan vara ifred."

nu blire till att jag o micke hittar lägenhet så fort som tusan. Vill inte bo kvar i det här huset längre.

PACK!!!

GAH!"

Kommentarer
Postat av: sara

Vilken otur.. Dem Har rea på den åkpåsen på Barnen hus i infra City nu. 395:-

asbilligt:P

2009-02-26 @ 07:59:33
URL: http://foxygold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0