Allt bara löser sig :D

Det är så skönt, bara man kommer in på räött bana igen så börjar jobben strömma in. :) det vill säga tänker på rätt sätt, o visar framfötterna, då rullar allt.

shit alltså, nu har man förmodligen lång vik i augusti, tre fyra oliak viakrie jobb under vår o sommar, så nu ni, visst kommer bli massa flaxande men ändå, joibb som jobb. :)

känns kanon :)

och allt är nära, bålsta eller skokloster, så himla skönt.

nu ska vii la fara till mor min om ett tag o hälsa på o hämta grejer.

men jag undrar ännu var min kalender är, hmm lite drygt att den har fått fötter.

GRATTIS mina äslklingar till eran flicka! Elon har blivit storebror!
*bebis sjukan komme rju knappast bli bättre nu när de finns tre bebisar man komemr ha i sin närhet, hahaha*

men bebis verkstaden är inte igång ännu på långa vägar ;Op

vill att melvin blir äldre också inna jag skaffar ett syskon. haha. nej nu ni nu vart de framtids prat som inte är helt okej ännu va för min del haha!


är på bra humör idag. nu sägfer vi hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: sara

Grattis till jobb! Va roligt :)

2009-02-26 @ 17:15:12
URL: http://foxygold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0