A new day begins.

Japp, kopparspiral har jag. :)


och en ny vecka har satt igång.

Världens mysigaste kväll igår. Shit alltså. Jag älskar dig! Tänk vad lite som krävs för att en kväll ska bli helt underbar!
Jag ahr konstant fjärilar i magen när jag tänker på dig, vill vara med dig jämt o ela tiden! :) Helt galet det här är. Helt underbart! Ska bara bli lite bättre o säga vad jag känner också! :)

Jag har äntligen hittat rätt, det känns ända ner i tårna, ingen fling som man käänt förut, det här är något mer, så himla stort, så himla fnatastiskt, och jag blir nästan helt mållös, går inte att beskriva. Det känns så fruktansvärt bra ch rätt. Shit :)
Man ahr ju förr trott man hittat rätt, men inte, de var bara barbslinga förälskelser jämfört med det här. Skrämmande samtidigt. Men helt underbart!

Nej, nu ni, ska jag försöka göra ett ryck, sen ska vi väl handla lite i efetrmiddag när M kommer hem!

Nej hej på er, vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0