min dream man

Jag äslkar han verkligen! an är så fantastiskt underbar. Och jag skulle inte kunna tänka mig att leva utan honom vid min sida. Jag är så himla glad att vi träffades, att vi har de vi har och massa underbara ungar har vi.

Självklart är de ingen dans på rosor, men konflikter kommer och går, de gäller bara att lösa dem och inte bara strunta i dem, och dra. vilket har vart mitt stora problem.

Jag är så himla lycklig och trygg och glad. Nu är de 3 månader sen, och vi är så kära, och allt är så himla underbart!

Som jag sagt tidigare, manvet när man hittat rätt. Och för det andra, är man inte trygg och nöjd  med sig själv kan man aldrig bli de med någon annan. Som talesättet säger, Man kan inte älska någon annan föräns man älskar sig själv. Det är så himla sant.

Nej, godnatt på er! :) nu ska jag krypa till kojs med min äslkade man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0