filosofi ffs.

eller vaddå.

Nej vilken härlig dag det varit idag. Städat ochg vart hemma med alla barnen och så nu på eftermiddagrn. fullt ös.
 ,en nu är M på väg hem iaf.

Det slog mig på bussen en sak,
Satt o tänkte på hur många de är som får barn och gifter sig och skaffar hus och allt i min ålder och i närheten och så. Men sen slog de mig, att shit, jag är fan 21 i år, det är ju inte alls så konstigt att man tycker att alla får barn så unga och allt, och vad man ju tänkerman är ju inte alls så himla ung längre, inte så att de är konstigt att sklaffa barn och hus o familj längre. fan mellan 20-30 så kommer väl dem flesta ha skaffat allt de där. och nu har ju de vänt att man skaffar barn i unga år istället för gamla år så att säga.
 

Så det är ju ganska realistskt att folk i min ålder och närhet skaffar barn etc. :)
förstå vad mycket som kommer hända hos folk under de här 10 år framåt.

Men men, jag orkade inte tänka på min gramamtik, som vanligt haha. :P

men men, nu ska jag röja undan i köket, IGEN.. shit detär de enda man gör. fattar vad min mamam menar med att de enda man får göra är att städa o plcoka efetr aölla barn. herregud alltså :) men de är väkl så de är med familjelivet ;P

tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0