what a day

o klockan är inte ena mycket, har en as soft tv som jag fick av min inderbara vän daniel o hans familj, men jag har feta problem med o få n kanalerna.. GOS´H, men en bekant har sett till att ahsn kompis nere i kalmar tror jag dem pluggar? hjälper mig via msn, tänk att de finns såna eldsjälar som orkar lägga ner tid på o hjälpa en dem inte har den blekaste aning om vem personen är, nu skulle han rota fram mnualen till den gamla tvn o kolla tvn o så bara för att kanske få fram hur jag ska få in kanlaerna :P jag emnar om de inte funkar så forrtfarande har han ju försökt, fett uppskattat :D

jag är typ as trött, så lär bli säng tidigt.. men har fet disken kvar från helegn... jag pallar verkligen inte, har röjt upp på golvet o skyrat o dammsugti iaf, de var de viktigasye, men asså shiet vilken disk!!!

tack gode gud att jag använde mest pappmuggar annars hade de vart ännu värre!

ajaj nu ska jag fortsätta se på fyran... eller mtv.. vilken valmöjlighet va! ;P

ville gå på systmeet idag bara för tt jag kunde har ju presnt kort på 200 kronor som ajg fick av mina andra fantastiska vänner robin o stefan. fett snällt :D och helt ultimat 20 års present ju! :D

hörs senare med resultatet av tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0