Varför ska man låtsas?

Jag är inte perfewkt, jag är inte den perfekta mamman, flcikvänen kopisen, dottern,systern, jag har inget perfekt liv, Jag är inte perfekt,Och varför ska jag då låtsas som att jag är det? Varför ska de vara så för? Varför måste man gå runt o låtsas hela tiden, Man ska verka perfekt, att man kan allt, vet allt inte behöver hjälp,
Och vart leder de? Det är ett sånt typsikt drag för oss svenskar, eller  säkert människor i allmänhet,

Varför måste vi vara så perfekta hela tiden? Skärpning!
Man får göra misstag som missuppfattas avandra, man kan inte vara perfekt på allt.
Det är bara att inse! Och försöka leva efetr de!

Du är inte perfekt men du är fan så bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0