sos gute

spännande program,

storstädning idag med, av, mamma. Älskar dig.

skönt med lite paus idag, ska ner o se film med min vän stefan. :P
sjuuukt skönt när de e så himla städat  rensat.

dåligt med uppdateringar för tillfället men de e ju så ibland, riight?
läs tidigare inlägg så hittar ni säkrt nå kul läsning.

En sak jag reagera på idag, var hur kan man vara så fruktansvärt ful i munnen mot sin mamma, var en tjej jag såg idag när jag stog o väntra på bussen, hon var väl mellan 15-17 år, stog med sin mamma o ussen va sen, och nåt var hon arg över, hennes plaering sprack lät det som och hon svor och avslutade med att gå hem, verkade det som och skriker fittkärring åt sin mamma, som om hennes mama kunde hjälpa att bussen var sen? fanns ju säkert annat bakom också men ändå, hur kan man helt öppet skrika så, eller ens överhuvudtaget skrika så till sin mamma? min mamma hade ryckt av mig tungen o aldrig accepterat mig säga så, ja jag har gjort de en gång, o kommer aldrig säga så igen,. så himla respektlöst och elakt!

men men, så kan de gå. :P

Kommentarer
Postat av: ida

Herregud..

Min mamma hade klippt till mig :O

2008-10-23 @ 21:10:08
URL: http://idagedda.blogg.se/
Postat av: elin

Ja vad säger man...

Min mamma hade gett mig en örfil och sedan berättat bestämt att jag ska vara glad som får bo hemma.



Säkert sagt till pappa också, och han hade inte pratat med mig på flera dagar...



2008-10-23 @ 21:15:55
URL: http://ps797.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0