Skaffa inte djur om ni inte kan!

Och skaffa inegn jävla gnagare till eran söta fem åriga unge som sååå gärna vill ta ahnd om sin lilla gnagare!
DET HÅLLER I EXTREMT FÅ FALL!

JAg är upprörd och har ont i magen fäör jag gick till vårat grovsoprum, och vad är det första jag ser, jo där står en gnagar bur, vet ej vad för djur, helt komplett med spån, hö, hus, klättergrejs, matskål med mat, vatten skål everything. på tunnan för ofärgat glass, jag får is i magen. För detta djurplågeri gör mig illa berörd!

vill bara tvärvända, kanske överreagerar enligt vissa av er, men fan, jag går fram, försöker se om de finns nåt som är vid liv där inne, vilket inte verkar göra, sorry men ville inte lyfta huset och pilla där i av uppenbara anledningar, men iaf, antagligen ligger djuret där i huset död, för skakade lite och knackade men hördes inte ett ljud,

Jag blir så upprörd! Det är s lätt o bara släng ut djuret i naturen, spola ner de i toaletten, gasa ihäl de, istället för att bara skita i och skaffa det! fan! vilka inlägg de blev idag men, det är vl de som är av intresse egentligen att läsa?

SKAFFA INTE DJUR SOM NI INTE TÄNKER TA HAND OM!
Skaffa inte djur till ditt barn om du själv inte är beredd på att ta ansvar för detta liv, de är faktiskt ett liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0