Rollen is fäärdig

så gott som, lite finslip på detaljerna bara.

Detta är då min roll. (nej jag tänker inte avslöja alldeles för mycket.)

Helena Stefansdotter är hennes namn, vanlig by bo, hovdam åt baronessan, (as usual ;)
Desperat, förvirrad, lömsk, god läs snäll o trevlig, trovärdig, 

Helena  är på desperat jakt efter en man, efter hård press av sin far, mitt mål är herr kopparskägg, som delvis jobbar åt baronessan, finns de en koppling möjligtvis att Helena tog tjänsten åt baronessan?

Blir hon gift, trots sina 20 år, hon börjar ju bli lite väl till åren snart?


Nu äre bara sätta igång o slipa på detaljerna som sagt, lovely!

Goddag S, Kopparskägg, vill du hjälpa mig finna vägen till ditt hjärta?

Nu börjar jag känna att det ska bli kul med lajvet tihi, nu är jag taggad, fast fett långt tid kvar! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0