Jag kom just på en sak

visst fan vare väl idol idag? hur i hela friden kunde jag missa det? whatevva, får kolla in fyrans hemsida.

Jag har värlens underbaraste och bästaste tjejvän, rak, bäst,  ärlig, fan allt man kan vara, helt underbar helt enkelt,
och ärligt talat tjejer? Hur många tjejkompisar har ni som man faktiskt bara kan köra öppet spel med raka kort inget pjosk o fjäsk utan bara helt sig själv? Utan o kä'nna prssen att man inte riktigt sa rätt sak, gjotrde rätt sak, måste anpassa sig, Kan ställa in fikat utan att man blir grinig, (även om de e femtet gången på rad)  Man behöver inte höras jämt, inte känna att shit, nu har hon ringt tre ggr i rad nu måste jag ringa.
Hur många såna tjejkompisar har man? typ NOLL. Men jag har En Och hon heter SoFie. Och jag säger bara en sak! Ta Fucking vara på sån vänskap! Det får man fan sällan se skymten av! MEn jag har fått de! Och tack! Fan va härligt riiight :D
Men nu har vi fan inte setts på ett atg juh'!
:D Love you gööörl!

Man ska ta vara påp alla sina vänner man verkligen tycker om, inte så att ni andra som ni vet står mig nära, inte betyder nåt, ni är super duper viktiga, och bra, men nu vare Sofie de handlade om ;) Ingen svartsjuka nu girls hehe Puss

tjaao sova?

Kommentarer
Postat av: ElonsMamma

Men men..jag blir helt tårögd...ojoj..

Att man skulle få en sån här härlig dag, det kunde man juh inte ana när man vakna täppt i näsan, nyrakad & kände sig mest zombie.

TACK TACK TACK. Du är en helt underbar vän själv!

PUSSS LOVE YA!!!!

2008-10-18 @ 12:58:45
Postat av: Daniel

Vaddå girls.. Ska ja behöva byta kön nu också.. Panikattack ;)

2008-10-18 @ 18:34:42
Postat av: Liz

men vännen, jag finns här också, även om jag är lite långt bort =/ men är det något så är det bara att ringa. you know that!

fridens liljor

2008-10-19 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0