jag ha fått jobb!

Jag har fått fast jobb,
deltid men ändå! hur nice 'r inte de! jag är så himla glad! börjar redan nästa vecka! lite delar som behöver lösa sig, men de ska gå bra! IHH,

Life is good yeah! ska bli så himla niice! jag är helt jätte nöjd o glad!

jobbar  mellan 1 och fem. de e nice de med :D

haha!

blir en trevlig helg nu när jag är så bnöjd! imorgon blire bara mys hemma, ska in en sväng till bålsta på efter middagen, sen åker jag o plutten hem o myser, och sen blire lördag och har vi tur har de kommit snö, ska ut på långpromenad lördag morgon, om de inte ösregnar, sen blir de en hel dag och softa och bara vara, sen ska vi upp till F och gratta han. trelivgt!

nej sova nu!

godnajt

Kommentarer
Postat av: emma

Grattis till jobbet, gumman! Va glad jag blir för din skull! Jag hoppas att vi ses snart!, så att vi kan prata om allt som hänt. Det lär nog bli en heldag ;) Kramar

2008-10-31 @ 00:18:46
URL: http://acrosstheuniverse.webblogg.se/
Postat av: ida

VAD KUL GRATTIS !!!!



Vart är det någonstans?

kram

2008-11-01 @ 13:38:13
URL: http://idagedda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0