Im tryin so hard

Ja, det är tungt, jag låtsas att jag inte alls bryr mig, att allt är lugnt, de var ju ändå inget särskilt djupt, givande? etc,

det är tufft och jobbigt, jag hör saker, ser saker, kommer på saker, precis en vecka sen idag vare sist vi sågs, sista gången.. vi sågs. och har suttit o set massa äckliga kärlekscener, fan, jag blir bara påmind och analyserar vad gjorde jag för fel, jag skulle ha gjort på si o så vis istället, men sen komemr jag på mig själv att FUCK NO. V arför ska jag låtsas vara nån annan göra pånåt annat sät, fuck off. nej. Då var det inte rätt,

usch nu lämande jag ut alldeles föer mycket info om mig själv, och mina tankar, men skit samma.

jag är lite bitter idag, som vanligt vilken jävla bitter fitta man är, men jag har rätt o vara de, jag är ingen dålig männsika för att jag visar mina känslor, för att jag är ledsen och necstämd iband, melinda! du behöver inte vara stark bra och bäst jämt, släpp de och visa dina känslor!

dem som dömer dig efetr de är inte dina  vänner! Dem som  tycker du är jobbig o krävandse är inte värd min vänskap, så äre!

japp gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0