Im not that kind of girl

Nu jävlar! Nu är Melinda tillbaka! och de med råge!

Jag är ingen relationship girl. NEj, jag är inte redo jag heller, fast egentligen är jag nog rädd, och inte är de bättre nu, jag kan inte lita på nån, tyvärr, jag har blivit fett sviken på den biten, förlåt att jag skriver det här. Men fan vad de gjorde ont. Just den biten. Det var de som var de värsta.

Nej, men nu är jag tillbaka och nu jävlar! Starkare än någonsin! Eller?

Jaja, imorgon ska jag förhoppningsvis luncha med M, sen blir de konfa och sen är det full rulle inför min 20 års fest. Ska bli så sjuukt lyckat! Fan vad trevligt mycket folk det ska komma!

Jaja, nu äre väl dags o tagga hemmåt, fast så mys hos mamma!

Tack för all hjälp mamma! de vart så himla fint! Jag älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0