gutentag

haft en rätt soft dag, de e skönt att gå upp 6 på morgonen! somnadeiofs sex igår kväll också.. vaknade till o mesa lite med T halvt i sömnern som de senaste kvällarna.. men annars så gott som sov jag med mulel bredvid mig. i ovanlighetens skull.

haft en mucho braa dag på kyrkan idag. insåg hur jycket de betyder för mig idag!

det är på kyrkan jag mår allra bäst!

Lästew en helt fantastisk text på mina underbara konfirmanders egengjorda gudsstjänst!
ska skria i den imorgon, frö den var så himla bra just idag, frö min del!

jag ska ha så sjuukt snygga kläder på lajvet IIHHH jag blir helt lyyrisk!

sen ska jag vara med på mörkerspåret imorgon ska bli spännande! haha noot ;P

jag mår så bra och jag är så himla glad! Tacka monica för min chans till dessa terapi timmar ja de ska jag*!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0