Got to move on

Ja, jag ska inte fälla tårar för någon som inte var värd det.. Fast för mig är du värd allt..
Och därför gjorde de så ont. För jag ville inte de här. Fast jag egentligen visste de längst in i mitt undermedvetna, som jag inte ville se för mina känslor är så starka att jag blundade.

Men nej, nu orkar inte jag skriva mer här.. Vill inte de.

Idag ska jag åka hem o sen städa, och imorgon ska jag också se till o få dagen att gå.. Inte tänka nåt. Konfan kan bli lite jobbig. Men kul o åka otröffa folk.

Nej nu ska jag byta blöja. det är de jag är bra på. allt annat går ju bara åt skogen.

Tack alla underbara vänner för att ni finns och lyssnar o bryr er!
Supertrevlig kvll igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0