Dagliga turer.

ehm, tänk om de skulle vara så mys och lyx att Älsklingen dök upp inatt. Oddsen är rätt låga tyvärr. :) damn does bussar.

Jag är iaf klar vaken o funderar på vad jag ska hitta på o sysselsätta mig med nu, har nyss diskat, och ska väl röja upp lite i lägenheten, jag menar, varför inte göra någon nytta när man ändå är vaken ;P även fast det är sovtid för länge sen ;)

Jag är så stolt över att mon orkidee har börjat blomma igen. tihi. Melinda med dem gröna fingrarna hell yeah, ska plantera om den, men frågan är bara hur man gör, när man ska göra de, etc och så vidare för nu håller dne på o växa ut ur krukan, hmm time for some changes maybe?

Ja ja nu ks ajag röja upp i bad rummet och sen i stora rummet. ba baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0