Mardröms period?

Jag är inne i en period med mardrömmar, jag brukar sällan drömma mardrömmar.
De är obehgaliga drömmar. Inte såna där med typ monster och saker utan mer skrämmande, obehgaliga.

*natten jag sov hos sofi, måndags till tisdgas,
Jag drömde att jag vaknade på morgonen och sofi kom ut i vardagsrummet där jag sov och sa nåt sen fastnade hon med blicken mot balkongen, och det stog nåt, typ att någon stått o kollat på mig när jag sov i soffan etc och så vidare, sen rörde sig någon i hörnet på balkongen,. och då vaknade jag. Fett rädd och så. kändes sjukt obehagligt.

sen igår natt drömde jag också något , vi hade flyttat eller nåt, vart på lång semster med familjen, och sen skulel vi flytta eller åka hem, och så skulle jag packa ihop men ahnn inte de var bråttom och jag var rädd, vet inte för vad, eller varför de var bråttom och så. fett skumt var det iaf. minns inte så mycket av den drömmen, men iaf.

sjukt jobbigt att drömma amrdrömmar, varför gör man de?  vad beror de på?

Får se vad som fröms om inatt!.

MElvin har iaf fått en jätte fin gå vagn av mamma idag, med massor av träklossar till, vagnen ser ut som en liten bil, fastd et är en sån där vanlig vagn, in gen bil. jätte sät, en ett års present alltså. :)

Ska bli så himla mysog helg! imorgon ska det julstädas o fixas inför jul, sen ner till jobbet o hälsa på o fika lite :)

Sen lördagen blir det julmarknad och sen kanske sofi o elon sover här, vi får se. sen kalas hela söndagen. så blir en händelserik helg.

Nej godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0