igen o igen o igen..

mardröm igen.. varför? tyvärr vill jag inte berätta om denna, det är ingen bra ide även fast det var en dröm. men fruktansvärt känslosam och jobbig. för många utomstående inblanded och så. Jag är livrädd för just detta scenario. var kanske därför jag drömde om detta? usch...
nu tänker ni säkert att de var folk som dog eller försvann etc men inget sånt.. en händelse som mycket väl kan komma att ske, men som jag inte skulle önska ens min värsta fiende.

men men. uscha är less på detta nu.


jag vill se Barnhemmet!!!

nej nu ska jagväl försöka göra  nån nytta, men är helt matt i kroppen. men men. jul fint ska de bli idag iaf! :)

tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: johanna

kommer ni med hit på jul?? :)

2008-11-28 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0