I feel so Alive!

HEll yeah! jag ärt taggad :D

Men fuy farao vad arg jag blev idag, var länge sen jag blev så arg! så jag bara ville slå sönder saker, GODDAMIT!

men de var en en gångs förseelse.

Jag fick mess av T inatt, och jag blev så himla glad! man blir så glad när man fårt såna sms! oo vad jag saknar henne, vi skulle kunna ha så sjuukt kul. o de kommer vi ha. hatar o ha kompisar på distans ju! :( de e så trist. men vaddå,. de är ju bra kommunal trafik nu för tiden. men ändå! Miss you!

Och massa andra som man inte träffat på länge! men du är en av dem mabn saknar mest! men de ska snart bl ändring! vi ses snart½! väldigt snart ska vi se till! :D

Nej nu äre party party? eller :D


aj caramba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0