fashionista..

what??

de ömmar lite smått i mina öron.. hade en riktigt trevlig helg banne mig :)

fredagen var väl rätt slapp.

Lördagen for jag till bålsta o umgicks med underbara rara sofi o alla, fika o så, sen blev de samling hos sofi och de va mys, blev lite vin, och efter nåågra glass så tröck jag i genom en töjstav i vardera öra så nu hasr man 5 mm, hål i båda. yeah. vare de som krävdes efter alla misslyckade försök, lite vin o back up från vänner :P

sen vare bil slirning hela natten, as kul, hämta tre fyllon i stan gjorde vi också där runt 4 på morgonen, sen tillbaks till bålsta, för några kunde inte byta däck på bilen själva! :P
slira litwe till, sen hem till skokloster, 6:00 då låg jag i min säng, MMM.

semn när jag vakna for jag hem till mamma o sov. de va nice.

jobbat idag,  möten hela morgonen, sen träffa min skrutt, sen jobba, sen städa o jul pynta lite till helgen, sen jobba på onsdag, o då kommer min skrutt äntligen hem! oo vad jag saknat han.

Nu sover jag hos sofi o rickard, så jag vet jag hinner med mötena imorgon., fucking bussar på vintern i skokloster. helt KÖRT..

Godnastt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0